BIP Gminy Wizna

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

dot. GK.271.1.7.2019 Przebudowy odcinków dróg gminnych z remontami nawierzchni, na terenie gminy Wizna

Ogłoszenie nr 621437-N-2019 z dnia 2019-11-12 r.

Gmina Wizna: Przebudowy odcinków dróg gminnych z remontami nawierzchni, na terenie gminy Wizna
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

 

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

  1. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wizna, krajowy numer identyfikacyjny 45067000200000, ul. pl. kpt. Władysława Raginisa  35 , 18-430  Wizna, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 86 888 90 00, , e-mail sekretariat@gminawizna.pl, , faks 86 888 90 13.

Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.wizna.pl/

Adres profilu nabywcy:

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

  1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://www.bip.wizna.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.bip.wizna.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać Elektronicznie

Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Nie
Inny sposób:


Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Nie
Inny sposób:


Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowy odcinków dróg gminnych z remontami nawierzchni, na terenie gminy Wizna

Numer referencyjny: GK.271.1.7.2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie zostało podzielone na 3 części, z których każda będzie odrębnie oceniania: Część I: Przebudowa z remontem nawierzchni odcinka drogi gminnej Nr 172024B w miejscowości Wizna – w formule „zaprojektuj i wybuduj” Część II: Przebudowa z remontem nawierzchni odcinka gminnej nr 105627B ul. Mickiewicza w miejscowości Wizna Część III: Przebudowa z remontem nawierzchni odcinka drogi gminnej ul. Nadnarwiańskiej w miejscowości Wizna Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną liczbę części.


II.5) Główny kod CPV: 45233220-7

Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

45111300-1

71242000-6

45233123-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:

Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

     

2020-05-29

     

2020-08-30

     

2020-08-30


II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji zamówienia: 1) dla części I: do dnia 29.05.2020 r.; 2) dla części II i II: do dnia 30.08.2020 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: w celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 100.000,00 zł.
Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie dróg o nawierzchni żwirowej lub z mieszanki mineralno - asfaltowej, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każda, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – w przypadku wszystkich części zamówienia. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego, prawidłowo ukończone i zrealizowane co najmniej dwie dokumentacje dla robót budowlanych polegające na opracowaniu dokumentacji technicznej dla przebudowy, rozbudowy lub remontu dróg o nawierzchni żwirowej lub z mieszanki mineralno - asfaltowej, o wartości inwestycji nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każda, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – w przypadku części I zamówienia.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:

Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez zamawiającego potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - 8 wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w zakresie wskazanym przez zamawiającego potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wzór wykazu załącznik nr 5 do SIWZ), b) wykaz opracowanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) co najmniej dwóch dokumentacji na budowę, przebudowę lub remont drogi o długości co najmniej 300 m każda z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5a do SIWZ, c) poświadczenia zadowalającego wykonania co najmniej dwóch robót wykazanych w wykazie, o którym mowa w lit. a, d) oświadczenie własne Wykonawcy, że dokumentacja wymieniona w wykazie, o którym mowa w lit. b sporządzona jest zgodnie z przepisami i na jej podstawie Zamawiający uzyskali pozwolenia na budowę lub inne dokumenty uprawniające do rozpoczęcia robót budowlanych – według własnego wzoru.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  

Przewidywana minimalna liczba wykonawców

Maksymalna liczba wykonawców  

Kryteria selekcji wykonawców:

 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:


Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:


Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:


Informacje dodatkowe:


Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:


Informacje dodatkowe:


W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:


Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie

Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:


Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:

Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:


Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:

Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:

Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):

Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:

Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

80,00

Okres gwarancji

20,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:


Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:

Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):


Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:


Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:


Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:

Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:


IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:


Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:


Informacje dodatkowe:


IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:


Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:

Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, sekretariat Urzędu Gminy Wizna pokój nr 6 lub przesłać na adres: Urząd Gminy Wizna, pl. kpt. Władysława Raginisa 35, 18 – 430 Wizna 2. Termin składania ofert upływa 22.11.2019 r. – godz. 10.00

IV.5) ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):


Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym


IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: , godzina: ,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):


Wskazać powody:


Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane

IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Zamawiający może odmówić podpisania umowy lub odstąpić od umowy w terminie 7 dni (od dnia powzięcia informacji) w przypadku nie uzyskania dofinansowania realizacji zadania z Funduszu Dróg Samorządowych, w kwocie wnioskowanej przez Zamawiającego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr:

1

Nazwa:

Przebudowa z remontem nawierzchni odcinka drogi gminnej Nr 172024B w miejscowości Wizna – w formule „zaprojektuj i wybuduj”

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres robót dla części I: Przebudowa z remontem nawierzchni odcinka drogi gminnej Nr 172024B miejscowości Wizna – w formule „zaprojektuj i wybuduj” Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa z remontem nawierzchni odcinka drogi gminnej Nr 172024B miejscowości Wizna – w formule „zaprojektuj i wybuduj” na odcinku o długości ok. 280 m. To zadanie inwestycyjne obejmuje m.in.: 1) Opracowanie dokumentacji na przebudowę z remontem nawierzchni drogi – w zakresie niezbędnym do złożenia przez Zamawiającego zgłoszenia wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę w trybie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 3 z 2019 r. poz. 1186) – CPV nr 71320000-7 – w zakresie i ilościach określonych w wymaganiach zawartych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym; 2) Obsługa geodezyjna; 3) Roboty drogowe – CPV nr 45233123-7: - Szacunkowe zestawienie ilości robót do wykonania zawiera dział III Programu Funkcjonalno – Użytkowego; - Wstępny zakres i rodzaj robót do wykonania zawiera dział I rozdz. 2 Programu Funkcjonalno – Użytkowego; 4) Projekt organizacji ruchu na czas budowy; 5) Projekt stałej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres rzeczowy oraz technologia wykonania zostały określone w załączonym do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Programie Funkcjonalno – Użytkowym. Aktualizacja stanu istniejącego powinna zostać wykonana przez Wykonawcę we własnym zakresie. Przewidywany termin zakończenia prac do dnia 29.05.2020 r.


2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71242000-6, 45233220-7


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:

Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:

okres w dniach:

data rozpoczęcia:

data zakończenia: 2020-05-29

5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

80,00

Okres gwarancji

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla tej części dostępny jest PROGRAM FUNKCJONALNO – UŻYTKOWY

Część nr:

2

Nazwa:

Przebudowa z remontem nawierzchni odcinka gminnej nr 105627B ul. Mickiewicza w miejscowości Wizna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres robót dla części II: Przebudowa z remontem nawierzchni odcinka gminnej nr 105627B ul. Mickiewicza w miejscowości Wizna Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa z remontem nawierzchni odcinka gminnej nr 105627B ul. Mickiewicza w miejscowości Wizna od km 0+001,5 do km 0+227,0, położonej na działce o nr geod. 1216 w obrębie ewidencyjnym Wizna, jednostka ewidencyjna Wizna. To zadanie inwestycyjne obejmuje m.in.: 1) remont nawierzchni jezdni z oporami bocznymi; 2) remont miejscowy chodników z betonowej kostki brukowej z wypełnieniem koryta i podsypką piaskowo-cementową z oporami bocznymi; 3) remont zjazdów na posesje z betonowej kostki brukowej na warstwie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem i podsypce piaskowo-cementowej z oporami bocznymi 4) zabezpieczenie elementów uzbrojenia terenu rurami ochronnymi dwudzielnymi; 5) remont i regulacja wysokościowa wpustu kanalizacji deszczowej; 6) wykonanie nowych wpustów kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami; 7) Projekt organizacji ruchu na czas budowy; 8) Projekt stałej organizacji ruchu. Przewidywany termin zakończenia prac do dnia 30.08.2020 r.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233123-7, 45233220-7


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:

Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:

okres w dniach:

data rozpoczęcia:

data zakończenia: 2020-08-30

5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

80,00

Okres gwarancji

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

3

Nazwa:

Przebudowa z remontem nawierzchni odcinka drogi gminnej ul. Nadnarwiańskiej w miejscowości Wizna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa z remontem nawierzchni odcinka drogi gminnej ul. Nadnarwiańskiej w miejscowości Wizna od km 0+002,0 do km 0+217,0, położonej na działce o nr geod. 1189 w obrębie ewidencyjnym Wizna, jednostka ewidencyjna Wizna. To zadanie inwestycyjne obejmuje m.in.: 1) remont nawierzchni jezdni z odwodnieniem ciągiem drenarskim o dł. 95m pod prawą połową jezdni oraz z oporami bocznymi; 2) remont opasek jezdni z betonowej kostki brukowej na warstwie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem i podsypce piaskowo-cementowej z oporami bocznymi; 3) remont zjazdów na posesje z betonowej kostki brukowej na warstwie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem i podsypce piaskowo-cementowej z oporami bocznymi 4) zabezpieczenie elementów uzbrojenia terenu rurami ochronnymi dwudzielnymi; 5) Projekt organizacji ruchu na czas budowy; 6) Projekt stałej organizacji ruchu. Przewidywany termin zakończenia prac do dnia 30.08.2020 r.


2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233123-7, 45233220-7


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:

Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:

okres w dniach:

data rozpoczęcia:

data zakończenia: 2020-08-30

5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

80,00

Okres gwarancji

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

 

Wójt Gminy Wizna

Mariusz Soliwoda